Despre noi


Povestea noastra



Activitatea noastra a inceput in urma cu peste 23 de ani si a vizat activitati de comert, avand doar 2 angajati. Pe parcurs compania a trecut prin schimbari majore de structura si dpdv al domeniului de activitate.

Din anul 1994 s-au pus bazele parteneriatului cu RBC (Romanian Business Consult Bucuresti), principalul integrator de produse si servicii IT pentru retail si industria alimentara.


Viziune

Suntem o echipa tanara, dedicata si detinem expertiza necesara pentru a indruma clientii in alegerea celei mai bune variante de produs/serviciu/tehnologie ce se potriveste afacerii lor.

Credem in inovatie si in modul in care ultimele tehnologii se pot adapta domeniilor de activitate ale clientilor.

Ne propunem atingerea standardelor de excelenta privind calitatea produselor si serviciilor oferite, iar in acest sens ne recomanda expertiza dobandita in domeniile vizate.


Misiune

Dorim sa venim in sprijinul clientilor nostri cu tehnologii si solutii de ultima generatie, care sa ii sprijine in obtinerea rapida si usoara a informatiilor despre propriile afaceri, si in optimizarea proceselor din cadrul productiei, atat cu echipamente cat si cu soft-uri ce pot fi folosite cu usurinta de oricine.

Echipa noastra este in primul rand dedicata, urmarind sa raspunda celor mai exigente cerinte si considera ca succesul atingerii obiectivelor proprii se poate atinge prin sprijinirea clientilor in atingerea obiectivelor lor.


Valori

Credem in primul rand intr-o echipa solida si de incredere, in care este cultivat respectul reciproc. Detinem expetiza si competentele necesare indrumarii si sprijinirii clientilor in alegerea celor mai bune si potrivite produse si servicii.

Suntem convinsi ca putem asigura progresul atat al companiei cat si al clientilor prin inovatie continua, deschidere spre nou si nu in ultimul rand prin pasiunea pentru ceea ce facem in fiecare zi.


Povestea
Noastra


Incepand cu anul 2000, s-a inceput comercializarea cantarelor din gama Bizerba, moment care a reprezentat pasul spre un domeniu nou la acea vreme. Treptat, s-a trecut de la comercializarea cantarelor individuale la oferirea de solutii de cantarire, ce cuprindeau si softuri care sa urmareasca gestiunea unitatilor. Piata de retail a fost astfel rampa de lansare pentru solutiile firmei.

Anul 2008, chiar daca a insemnat punctul de start al crizei economice, a reprezentat momentul abordarii pietei HORECA, prin introducerea pe piata a solutiilor integrate software si hardware pentru restaurante, pensiuni, hoteluri sau unitati "delivery''.

Anul 2014 s-a incheiat cu o noua diversifiicare a solutiilor integrate oferite, prin intermediul solutiei de trasabilitate a productiei, implementata cu succes in companii din industria prelucrarilor metalice. Tot atunci compania a integrat in portofoliul de solutii si a tehnologiei AUTO ID, care are la baza citirea codurilor de bare si a tag-urilor RFID. Alaturi de acestea, spectrul solutiilor software a fost completat de solutia WMS (Warehouse Management System) numita LogIQ, care are in vedere gestiunea si managementul depozitelor si unitatilor logistice.